Monday, March 22, 2010

tingtingting

tidur yg sgt lena dibuai mimpi ndah
membuatkan aku bgun awal pagi lalu menulis di blog ku
blog yg ku tinggal agak lama kerana mengumpul kekuatan
bagaikan seorg penulis yg menghilangkan diri untuk mencari idea
tapi aku bukan seorg penulis yg dambakan itu
aku hnyalah seorg pencoret yg suka mencoret rasa hatinya
coretan yg mempunyai banyak warna-warni kehidupan
hidup yg kdg2 mcm ombak di laut
bila ia ganas ia pukul laut
bila ia tenang ia mengalirkan air yg membuatkan ramai suka
pada asalnya aku di sini hnya untuk berkata-kata
aku ingin membuat satu pengumuman penting
mungkin tidak penting bagi mereka
tapi, penting bagiku yg lemah ini

saya NUR SALWA BINTI AZIZAN
dengan ini sukacita dimaklumkan bahawa
dia sudah melupakan segala masa lalu yg pahit baginya
dia akan memulakan hidup baru dengan azam baru
dia tidak akan berpatah balik lagi
kni, dia kan berusaha untuk berjaya dengan cemerlang
dia tidak akan menangis dan menjadi lemah dengan cepat
dia sudah kuat untuk berhadapan dengan dunia penuh liku ini
dia akan tetap bersama kawan-kawanya walau apa pun terjadi
sekarang adalah sekarang
tidak akan boley menjadi esok atau semalam

sekian~














p/s : trimas qid n ma. owez be my angel

No comments:

Post a Comment