Monday, March 22, 2010

helmetku

Kenapa budak lelaki syg sgt kat moto diorg ek??
aku pun tk fhm
dan smpai sekarang masih cuba untuk memahaminya
bagi mereka moto adalah segalanya
berlainan pula dengan aku sebagai perempuan
nama pun berlainan jantina mestila lain cita rasa
apalah na jadi ni
aku lbey menyayangi helmetku
helmet paling aku syg sekali sbb limited editon
yelah, buka senang na dpt helmet mcm tu
dah la mahal hrga dia
mesti org yg tk minat tidak akan menghabiskan duit untuk membelinya
aku tk pyh ssh2 na beli helmet uh
helmet tu hadiah dari ayah aku
lagipun aku mmg minat wrna pink yg ku kira amat menenangkan jiwa remajaku
aku syg sgt dgn helmet itu
satu insiden telah berlaku semalam di hadapan kfc
sebelum itu, kwn2 da pesan dkat aku
asri: jgn tgal helmet kat situ. nty, org ambil la.
dh la helmet cun gila.
naim: oit, amek la helmet ang. Jgn tgal. Nty, org amik la.
suma kwn2 ku suh aku amik helmet tu bw msok dalam
tapi, aku tk na sbb aku ingat helmet tu org tk suka
rupanya, ada jga manusia yg tidak berhati prut telah mengambilnya
aku cdey sgt helmet itu hilang
tapi, benda dah jad aku terima jelah
nasib baik ada lagi satu dkat kdai tu
aku pun pgi la beli lain helmet itu yg serupa dengan yg lama
yelah. tkot abah marah bila dia tahu helmet itu hilang
nsb ada kwn baik aku sudi menghulurkan pertolngan
trimas kepada beliau kerana sudi bagi tlg aku
agk memalukan sbb aku ternangis dpan kwn2 suma
malu tk pyh kata lah
apelaa. mcm mana aku bley mentis air mata pula masa itu
bnda dah jadi pun apa aku na kata
hrp, diorg dapat lupakan suma itu






p/s: oit, tk payah la curi helmet org. berdosa tau tak.
geramnyer!!


No comments:

Post a Comment