Monday, March 22, 2010

cikcikabong

oh, bulan tiga kenapa kau amat bermakna untukku??
kau telah melahirkan tiga org yg ku sayangi di bulan ini
terima kasih untuk bulan tiga kerana engkau sudi menerima mereka
ku sudi meminjamkan tiga engkau kpada mereka
satu lagi tarih di bulan tiga yg amat penting bagiku
tarikh yg ku kira agak cantik di situ
tapi, aku blum melihat apa yg cantiknya disitu sehingga ku kata cantik
anda tahu mengapa ku kira ia cantik??
sebab aku rasa orgnya cantik
tidak. itu satu pembohongan yg terlampau.
oh tuhan. Ampunkan hambamu ini.
kerana ia cantik apabila disebut tigaharibulan tiga
jika disebut berkali-kali pasti tiganya tidak akan habis
dihadapan dan juga dibelakang bersama-sama
seorg puteri yg mancung hidungnya telah dilahirkan pada tarikh ini
ibunya tersangat aktif dan akhirnya melahirkan anak kembar
oh, bukan senang untuk melahirkan dua anak dalam satu masa
cik nurul azima
nama yg comey telah diberikan kepada tuan yg comelnya suam-suam kuku
(jgn marah ya ima)
nty, kdut muka kena pkai rania gold plak
aku ingat lagi masa aku bagi bantal masa bufday ang
ang egt balqis yang bagi sebab dia tolong bagi kat ang
ang terkejut gila masa tu
yelah. bila ditimbang-tara tidak ada faedah dia bagi kat ang
ang bukan kakak keturunan dia pOn
na kata baik ngan dia lagi jauh sekali
sgt lucu apabila ang terkejut kata aku yg bagi
bila dikenang balik aku ingin gelak sekuat ati dan menjerit lukenabeb
tapi sayang cerita tu baru ada lepas kejadian itu
mungkin terinsprasi dari aku kot
hee~
lima taun kita bersama bnyak sgt suka duka kita bersama
aku, que, ang, mirah ngan Qidah is the besh
aku suka dpt kwn-kwn sebegini sekali
walaupun kita susah kita tetap bersama
abaikan apa org kata dkt kita jnji kita bahagia
kita tk pena pkir org buat kat kita sbb kita rasa itu bukan mengacau kita
ima,
jgn cdey2 da mcm dulu
jgn bazirkan air mata yg brharga itu untuk org lain
jadikan sma itu semangat untuk ang truskan hidup
aku, qid, mirah, que sntiasa ada bersama ang tiap ketika
trimas atas segala ang bagi kat aku
aku tk kan lupakan ang smpai bila pun
aku akan selalu jadi rama-rama yg akan mengikut ang kemana sahaja
untuk pastikan ang selamat walaupun aku hnya boley melihat dari jauh
~luv u fwen~


No comments:

Post a Comment