Monday, February 1, 2010

hitam

yo!! yo!! whass up!! whass up!!
msih b'lagu girangg bhgia b'sma lagu dan irama
yeay!!! suda slmat smpy dari kuala lumpur bukan kandang lmbu
anda hrus m'grti bhsa sgktan kl yg suda d'kir mnjdi sgktan
bla!!! bla!!!!!!!! bla!!!!!!!!!
b'leter sikit2 mcm besa larh mami celoteh
aku takut na pgi ngan dya???
aku xpena rpt ngan dy???
cmner larh na dok lma ngan dy???
smakin lma smkin byk p'solan b'main d minda ku yg agk2 suam kuku skrg
yew larh. sudh lama tdk di asak dgn p'soalan spti tika di zmn sekolah dhlu
semakin lama ia smkin rnck b'main2 di fikiran
gaya knk2 kcil b'main girang di hlman rumah
buntu memikirkan smua yg sptot nya tdk pyh d fkirkan
brhnti tika kepala ku b'pusg2 sprti roda bsikal
aku mulakan p'jlanan itu semula dan cuma mngira dgn jari hari2 yg b'lalu
smmkin hari aku tdk d rndung p'soalan itu lagi
aku smkin sronok dgn khdupan di tmpat itu
sblom nieyh aku tdk srpat itu dgn mreka
kini, aku baru rasa keserasian b'sma spti aku dgn yg lain
lalu, dgn rjin nya aku wat conclusion
kita jgn fkir bnda bruk sblom kita mgnalinya dgn lbey dkat
skrg aku da bley ddk sma dan glak ktawa ngan dia
aku dah xkekok mcm dhulu
bak kata org2 lma yg smmgnya dah lama gler arh
tak kenal maka tak cinta
hoyea!!! aku b'jya sgkirkan p'rsaan yg mnjdi serabut dlm jiwa.














No comments:

Post a Comment