Monday, February 1, 2010

kawin

isy.ape nieyh pk yg bkn2 plak.
haha.sje jew na menyimpang wat seketika
kdg2 besh gak bila ku mula b'fkir smula
aku da kwin
rasa lucu plak bila dgr org kata cam uh
aku blom ckop lpn blas kowt na ckp psl nieyh
cuma, aku t'fkir sjk ari itu lagi
kedua2 nnk ku da mula tnya psl nieyh
da ad pak we blom???
pak we org mna???
mak cik ku juga menanyakan soalan yg boley di kira sma gaya spti mereka
lma2 aku jadi lmas ngan p'tnyaan ini
aku lbey suka m'diamkan diri dan mnjwb blom t'pkr lagi
tipu sunat tdk apa sekali skala
ampun ya nek!!!! jgn mrh!!
nnk n mak cik ada gak ckp ngan pnoh p'rsaan
skrg da abis skola kiranya da bley mula na b'kwn dgn serius
sprti biasa mereka akan b'kias2 bila b'kata
kata nek, tika dia 17 taon suda b'khwin
nek kata zmn skrg bukan mcm dhulu lagi
org mula fkir na kmpul duit baru na kahwin
aku stju ngan kata-kata nek
aku fkir pon sbgitu rupa
slagi xdew kja dan dpt gaji lmayan
p'kra yg sbgini prlu ltak tepi dahulu
my mum n dad is more important one
nnek ngan mak cik suma da bgi green light
mcm slalu larh mereka yg p'tma
ibu ngn abh hnya syum jew bila ku ckp cm uh
msh blom mengatakan ya
tdk apa larh
lagi pon blom tiba msnya lagi
aku msh muda dan m'mpnyai sorg kakak
dia yg utama dan aku tak suka lgkah bndul
jadi, kita lupakan suma ini
yg lbey pntg lagi adlh ilmu di dada
harus di penuhi secukup nya dahulu
so, say good bye to it for a while



No comments:

Post a Comment