Friday, January 15, 2010

blue ocean

lautan luas ciptaan yang maha esa
pelbagai hidupan hidup bebas di dalamnya
tika aku memandang ke arahnya
satu perasaan timbul
perasaan yang belom pernah aku rasai
ketenangan yang sudah lama aku cari
baru kini aku merasainya
tika ku dduk sorg diri di atas batu
lalu ku memandang ke arah lautan yg luas
Air laut mendayu lembut
membuat hatiku tenang sepertinya
alunan ombak yang memukul
desiran angin yang menampar ke muka
sungguh nyaman rasanya
membuat atiku tenang setenang laut
ku ingin berada disana
andai diri ini tidak sempat kesana
smpaikan pesanku pada laut
aku merinduinya
oh!lautan yang luas
aku ingin berada disana selamanya
aku penat dalam kehidupan pancaroba ini
aku ingin mnjadi seprtimu
kau sgt2 gmbira
kau tidak prlu m'mkirkan apa pown
oh, lautku aku sgt tenang b'smamu
hidup bebas tnpa sesiapa
dear ocean,luv u.

No comments:

Post a Comment