Friday, January 15, 2010

kakak tu

aku bkn na kutuk org
or, na ckp trok2 psl org len
cuma na cter cket
kegeraman yang amat terlampau


siyesly, kalo korg tgok pown
sure gram gler dehh
meluat gler tgok muka dy
rs cm na pgl jew kera2 smlm pg ggit dy
tp, nsb baik larh iman kuat
sbr jew larh ngan p'rngai dya
smlm, for da first tym pg bljr moto
bljr jew bru sklik tp bw da mrata pown
yew larh lesen agong
sndiri lantik diri
aku pown pew ag lpak2 larh kat luar
smbg2 ngan kwn ku nisa
sje jew tjuk yg da lpuk
na cari keja
smbg jew lbey
besa larh.cerita kedai kopi
tp, mak ayah ktorg xkasi pown
then, ttba ad sorang minah nieyh dtg
dia pown sma mcm ktorg
na bljr moto gak tp da 4 kali dtg
lpas uh, dy ddk kat tepi nisa
kmi pown wat bodo jew larh
truskan dgn rncaknya b'crita sna sni tnpa m'hiraukan org skliling
lntak diorg larh
kmi xkcow pown diorg
woitt,cmner??
jom kita join jual2 on9
tba2, kk td uh nyampuk
korg baru abis spm kew???
kmi pown dgn muka t'kjut jwb larh
aa.ktorg baru abis spm.
yang hmpeh nyer tym kami na jwb dy xpndg kami
dy dok wat smbong pew tah
tncion gler arh tgok muka dy tym uh
bila tym bwa moto,lagi larh
tgok jew muka dy, aku ngan nisa sure sumpah seranah dlm aty
t'lmpau gram ngan cara dy
at least, tgok la bila org jwb
nieyh wat muka dek jew
gram btol larh
nsb xlenyek2 jew jd srdin
kalo tak msti pk we dy da dtg cri kmi kat cnieyh
xpsal2 kmi kna buka medan p'dbatan plak
da abis bljr, kmi pown blik larh
bila dlm keta smbg2 ngan my sis
then, my sis ckp kalo ckp org xtgok kita mcm xikhlas larh
dlm aty tba2 t'egt psl kjdian uh
my sis mcm taw2 la plak psl uh
mmg pown.stuju sgt sm bliaw
aku tgok nisa,nisa pnndg aku blik
km pown glak larh
nsb dy larh, kk uh ttba jew glamour kat blog nieyh
wakakaka






1 comment:

  1. haha...lempang ja...
    aku bce pun rs nak kick laju2 mnusia tuh..haha

    ReplyDelete