Friday, January 15, 2010

she's Qid

entry nieyh just for her, owkeyh.
if rsa2 bkn tuan empunya.shuuh.dok diam.
kalo x,kpala anda akan mjdi merah akibat d ketuk pala oley org di atas
bukan main-main.siyes nieyh.

besa larh.budak abis skola.sure buku hnya tgl kenangan
hee.na wat cmner.nsb kaw lah buku.
so, ia hnya ddk t'mngu mngu waris
bukan waris jari hantu tp waris buku
btol.jgn gelak yaa.
then, ibu pown tnya?
bila na ltak buku dlm almari uh??
mcm besa larh, malaskn diri dan m'ngelat
esok, lusa, tulat, mngu dpan, tongeng n mcm ag larh slgi boley
then, ari uh ttba dtg kerajinan yang boley dikira suda lma ilg
aku pown mula m'masukkan buku2 lma disitu
mgkin ia akan t'biar wat smntara waktu
tba2 t'nmpak satu beg nieyh
eh!mcm knal.beg wrna oren kikimalu Qidah nieyh(nma sgkatan bliaw)
ad satu suara m'niup ke telinga
oit, bukak ah tgok beg uh
aku pown t'mkn ngan kata2 itu
aku pown amek beg itu dan tros mncari tmpat t'sorok
ne taw, tkowt ad cctv plak nty
aku pown mula m'mbuka satu-persatu
t'glak smpai b'gling kat lantai
xthan gla arh jmpa mcm2
baru aku taw rupanya dlm diam dia mcm nieyh
even, dia mmg xdiam pown
suka b'lter m'mnjg
siyesly, kalo ad ayun ngan ima diorg pown akan glak smpai b'guling
haha
tba2, rsa b'slh plak kat dy
so, this entry i made for her larh







my dear Qid,
sowie larh aku da bc pown suma uh
jgn risaw aku smpan suma elok2 blik
xda sp pown taw psl uh
aku jg ur beg lek lok
huhu
jgn mara yaa
nty cpat tua
hee~



No comments:

Post a Comment