Tuesday, January 26, 2010

.you.

whoa.whoa.whoa
nmpk sdkit kejanggalan untk mulakan mukadimah
walah!!ayat xbley blah siot
besa larh mood tga baik nieyh
jd, mula lah m'coretkan rasa di sini
tetiba rasa na tuka entry kali nieyh
trasa di encourage oley seseorg untk buat entry hari lahir wat bliaw
tgok laa kwn kau yg agk2 pmalu nieyh ingin m'nlis entry bufday wt kaw
okea kan???
egt lagi masa mula2 mula kat skola dulu
kita sama2 form 1
ahaa.mmg anti gler arh.
pntg jumpa for sure larh xtegor
yew larh masa uh kalo geng 1E lalu
sure arh kitorg pot pet sna sni
hee..mmg pown kitorg mcm uh
spe2 pown lalu ktorg akn ckp mcm2
tmbh2 msa uh kaw baek ngan akak senior
so, mcm xbesh agk larh
then, ttba kaw mso klas sma ngan aku plak
dusy!!t'sntap wat sketika
mcm mna larh kita bley skelas kan ttba plak
aku egt ag kaw pena ckp kat aku
kaw pown wat2 redha jew msok klas uh
bila da lma2 kita suma jd rpat
aku mcm besa larh akn snyum2 simpul jew
tgok2, dua taon kita sma kelas
bila kwn ngan kaw bru aku taw p'rgai kaw yg sbnarnya
not bad larh. gila2 kepala otak mcm aku gak
haahaha
smpy wat ckgu mansor pening pala kalo kita jmpa dya
bila dah lama makin gila aku kwn ngan kaw
mcm2 kita wat smpy org m'nympah
lpak larh.ayt kita mcm besa larh.
what do i care?? kita xkcow org pown.jnji kita hepy sma2.
mmg pown kita xley ambl pduli org kata
aku pown act xtaw na ktegorikan kaw org mcm mna
na tgok kuar air mata gila arh
susah gla sial cuma dgr cter kaw ad ngis jew larh
buat2 epy even mrh kew cdey kew
think postiv ap yg org wat kat kita
sgt2 aneh sbnrnya kaw nieyh
plik tapi benar rupanya
aku suka knal ngan kaw
smpai xkring gusi mcm2 ada
smpy kdg2 rsa na peca prot tgok prngai kaw
so, aku t'pgil utk b'kta sesuatu
oley itu..
d cnieyh kwn kau yg sorg nieyh na dedicate kat kaw....








dear cik nor AqidaH..

selamat ari jadi
sweet 18th yaa
never eva dlete my name in your haert ,okea!!
thanks coz slalu sma2 ngan aku
hear my prob and share my sadness
sudi bgi aku bahu utk mengalirkan air mata
then,pnjamkn aku telinga
trimas for all

fwenship till da end
sweetie...








No comments:

Post a Comment