Monday, January 18, 2010

.sad.

i'm sick right now and my heart feel so pain
i'm sad
full of sadness
enta laa aku dah buntu cari jalan na selesaikan
why???
ya ALLAH, kau tenang kan hatiku dan berilah aku kekuatan
semoga aku dpt bersabar menghadapinya
siyesly, aku xna pegi ke tempat itu
kerna, aku tdk sukakanya
bukan kerna ap cuma aku rasakan ia tdk penting
tapi, kenapa aku harus juga pergi ke sana
kenapa mesti aku
kenapa bukan dia, dia dan dia
semua p'soalan b'main di fikiranku
aku buntu utk memirkan nya skrg
mungkin itu yang harus aku trima
aku menangis untuk mencri k'kutan diri
nsb baik msh ada yang ingin mendengar luahan hati jeritan batinku
air mata itu mnjadi saksi hatiku sakit sgt kini
aku akan ketinggalan semua jadualku
dehh!aku xbley m'mikirkan apa yg akan t'jdi
aku kna wat itu dan ini
sgt mambebankan jiwaku dan hatiku menjerit
mengatakan aku tidak mahu ke sana,plish!
tapi itu untk bbrpa ketika
walau apa yg t'jdi aku hrus ke sana juga
kata org apa slhnya buat org hepy
aku pown xna jd ank yg xbaik
aku m'gmbil kputsan sbr dan redha
ap salahnya aku pergi ke sana utk bbrpa hari
cuma skjp jew juz sbr dah larh
mybe, elok juga aku ke sana
ley ilgkan rasa bowink ddk di rumah tnpa apa2
akhirnya
aku bkl buat ibu dan abah gmbira jika aku ikot sja
aku akan pergi jua
juz to make my mum and dad smile









dear mum and dad,
.sowie i've lost
.sgt tdk ley than td krna emosi sgt
.thanx yaa.cik akan pegi.
.jgn risaw semuanya akan owkeyh.
.take care.
.smile.

No comments:

Post a Comment